Badania tajemniczego klienta

Projekty Tajemniczego Klienta
realizowane dla między innymi:

Oferujemy opcję profesjonalnego audytu przeprowadzanego przez naszego trenera wraz z wnioskami do wdrożenia oraz filmem z audytu.

Przykładowa część raportu tajemniczego klienta

Badanie potrzeb: zadawanie odpowiednich pytań Pokazanie wiedzy: język korzyści, selling story Kontakt / doradzanie w przymierzalni Finalizacja sprzedaży / radzenie sobie z obiekcjami Ogólne wrażenie: (kompetencje, zaangażowanie) Suma punktów
Firma 1 7
Firma 2 1
Firma 3 5
Firma 4 4
Firma 5 8
Firma 6 3
Firma 7 4

Czy po wejściu do sklepu? (N=138)

WNIOSEK: Co trzeci audytor był ignorowany przez Sprzedawcę

Dokonaj ogólnej oceny sprzedawcy na następujących wymiarach
(w skali 1-5 gdzie 1 to ocena najniższa a 5 najwyższa).
(N=138)

WNIOSEK: Audytorzy najlepiej ocenili uprzejmość i chęć pomocy sprzedawców, najniżej opis produktu i wiedzę produktową

Comments are closed.